BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 17, 2012

~sebarkan bahagia~

Salam alaik.....
 
Hujung minggu yang penuh warna warni suka duka
Alhamdulillah, KARNIVAL SEBARKAN BAHAGIA akhirnya terlaksana dengan izin Allah
Segala ujian sepanjang menggerakkan program julung kali anjuran BIRO KEROHANIAN DAN MORAL ini saya kira sebagai mehnah dan tribulasi dalam berdakwah juga tarbiah daripada Allah
Alhamdulillah, Allah datangkan nikmat dalam pelbagai bentuk, mungkin kadang kala kita mengharapkan yg lain tetapi Allah memberikan yang lain sedangkan itulah yg terbaik buat kita
Tak banyak yg ingin dikongsikan untuk entry kali ini, biarlah gambar berbicara... :)
 
 
Kak Yatt Hamzah dan Ustzh Fatimah Syarha.. haruslah muka teruja kan sebab dpt jumpa retis... :P
 
dua org budak tak malu..hahaha
 
sesi Forum Jika Aku Jatuh Hati... perkongsian 2 POV yg sgt menarik
 
Akh Halim tgh tulis ucapan untuk besday girl...hihi
 
seronok budak tudung purple tu...hehhe
 
tak sangka depa ni pndai buat loyar buruk... performance mmg best
 
ucapan sanah helwah tu yg mahai tu...limited edition...haha
 
hari Ko-Q IPIP... cuba tgok ain rahman tu... haha
 
johan kawad tahun ni.. tahniah Che Wan n team
 
puteri2 pengakap di backwoods cooking
 
nmpk mcm sedap kan...
 
bergmbr selepas masakan dinilai
 
ni lah pemenang bakcwoods cooking... THE LIMA... congrats smua... nk cari bini pndai masak, carilah pengakap...haha
 
Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar... Biar apapun hasilnya, semoga usaha itu yg lebih dipandang Allah... terus ikhlas dan istiqamah dalam gerak kerja biarpun mgkin hasilnya tidak seperti yg kita harapkan... Ingatlah, kita merancang, Allah juga merancang sesungguhnya perancangan Allah jua yg terbaik... Apa2pun smoga stp yg kita lakukan di dalam redha Allah...
 
 May Allah bless! :)
 
 

2 BICARA ANDA:

iamtain said...

Kak ten! Dan lagi tu. Hahaaakk xD

~aLyA aIsYah~ said...

salam kalau saudari berminat untuk dapatkan shawl labuh.. boleh la jenguk di http://loveprettyhawa.blogspot.com/ spread the love of islam by tellling other gurl hijab that cover our chest is the best! gud job dear love ur post =)