BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 30, 2011

Jejalan anak dara

Salam alaik

Sepanjang berada di KL ni, betul2 terasa hidup mcm anak dara bujang. Ye la, pagi2 kena tinggal, habiskan masa dengan membaca dan menonton tv. Alhamdulillah, semalam ni Kakak cuti. Jadi banyakla perancangannya. Saya tak bercadang nak tulis entry ilmiah hari ni (mcmla selama ni ilmiah sgt entry kamu..hehe). Sekadar berkongsi pengalaman hari ni. Layan je kalau sudi...

Seawal tengah hari, saya dan Kakak keluar. Cadangnya nak pergi tengok rumah baru Kakak di Kepong. Sebelum tu singgah di Jusco draw duit. Lepas tu, round2 Jusco. Dapatlah sekejap tengok budak2 AF yg terkurung dalam balang kaca tu. Saya dapat tengok Hazama you..hehe.. Kakak teruja malu2 ok..hihi.. Tak lama pun di Jusco (tak ada benda nak beli sebenarnya) terus gerak ke Kepong. Sampai rumah Kakak, buat apalagi, snap gambar ajelah ghojenye.

pemandangan dari tingkat 14...wohho...








Dalam perjalanan balik, singgah rumah Acik. Lama sungguh tak datang. Rindu! Kami dijamu pisang goreng dan cendol sambil menonton movie. Sekai sekala berkumpul mcm ni best juga. Tambah pula saya datang dari jauh ni..hehe

Sebelum matahari tenggelam, kami dah berangkat pulang. Kemudian, singgah di Carrefour. Dibelanja pula Kakak makan teppanyaki. Pertama kali makan, dan perut sgt2 berusaha untuk beradaptasi dengannya. Terima kasih perut kerana banyak membantu. Maklumlah, I ni orang kampung. Tak biasa makan makanan obersi ni..hehe.




Selepas itu membuat lawatan suka2 ke kedai novel. Bukan suka2 sebenarnya, tentulah dengan tujuan nak memborong sebuah dua. Kakak dan saya sama2 hantu novel. Tidak dapat tidak, sebuah pun mesti ada dalam tangan. Gembira betul bila ada geng yg boleh kongsi minat. Dua buah novel melayangkan hampir RM30 dan Kakak, no comment, sebab beliau tu orang berkerjaya, jadi kalau nak beli banyak pun tak ada hal.
Selesai urusan, terus pulang and the rest is history... :)

akhirnya menjadi milikku..hehhe

novel JS=novel wajib beli

yg ni dibelanja oleh Kakak...sayang kat die.. :)



footnote: lepas ni Kinokuniya pulak...

0 BICARA ANDA: