BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 25, 2011

Entry for my beloved rumate~SofiaMazlan

Salam alaik

26/5/11: Selesai paper terakhir, Literature, berakhirlah exam akhir utk sem ni. Menandakan juga berakhirnya Sem 1, berbaki 7 Sem. Lama lagi tu!!! Walau apapun, Alhamdulillah, terima kasih pd Allah atas nikmatnya meletakkan diri di dalam profesion ini.

Ramai yg dah berangkat pulang hari ni termasuklah rumate saya yg bakal menjadi ex-rumate saya tak lama lagi. Ya la, sem depan dia sudah ada 'rumah sendiri' tinggal saya aje di 'rumah tumpangan maktab' ni... T_T Nak buat macam mana ada tuntutan untuk terus berada di sini. Ada amanah yg perlu dilunaskan.

* * *
Entry ni saya dedikasikan khas untuk rumate saya...rumate yg saya kasihi, rumate yg saya sayangi, rumate yg saya cintai kerana Allah.

Terima kasih,
Terima kasih kerana sudi menjadi teman sebilik selama 2 tahun ini. Bukan sekejap 2 tahun tu.
Terima kasih kerana sentiasa memahami dan sentiasa berusaha untuk memahami diri ini. 
Terima kasih kerana sanggup bersabar dengan kerenah dan sikap2 buruk saya.
Terima kasih kerana selalu bawa saya keluar jalan2 dgn kereta kamu dan kadang2 jemput saya dari stesen bas.
Terima kasih kerana sudi berkongsi rasa suka dan duka di dalam persahabatan ini.
Terima kasih atas ingatan dan kenangan yg indah2.
Terima kasih sgt2!


Maaf, 
Maaf kalau saya selalu buat kamu terasa hati, tersinggung perasaan kamu tanpa sengaja.
Maaf kerana selalu tinggalkan kamu sorang2 dalam bilik, balik lambat, kadang2 tak balik. 
Maaf kerana selalu susahkan kamu ambilkan handout kalau saya tak masuk kelas.
Maaf kerana selalu paksa kamu pulas stereng ke ATM sbb nak cucuk duit.
Maaf kalau tak mampu nak jadi rumate yg baik. T_T
Maaf untuk segala2nya!

Lepas ni walau tak duduk sekali, di kelas tetap akan berjumpa. Hopefully, everything will stay the same.

Nanti dah duduk rumah baru, jangan lupa jemput tau kalau ada buat makan2.. >_<
Jaga diri, jaga iman, dan jaga adik2 yg tak brapa nak matured tu (sebelum tu ko kna matured dulu..haha)
Kalo dik Wani baca, ni ada pesanan: Jaga rumate baru kamu ni elok2...Bersama2lah berusaha ke arah ke'matured'an diri..hik3 

* * *
Rumate saya dalam perjalanan balik ke JB sekarang. Drive carefully, Pia dan semoga sampai dgn selamat. :)

ni kenangan masa gi bookfair dulu..first time travel..


p/s: terima kasih jg krn kamulah saya ada blog ni.. :)

1 BICARA ANDA:

Sofia Mazlan said...

hihi. malu plus terharu aku bace entry kau ni ten. hehehe. tlmbat pulak tu aku bace. terima kasih. nt meh la dtg rumah kami :D