BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 23, 2010

Nak dengar cerita tak???

Salam sejahtera buat semua dengan limpahan rahmat dan kasih sayang Dia...

Hari ni saya banyak gembira...Gembira sebab lama dah tak pakai jersi kelas, hari ni dapat la pakai dgn bangganya...haha.. tapi part yang tak bestnya, awan pula menangis tiba-tiba pagi ni maka hasrat nak beraksi di padang terbantut la. So kelas GERKO hari ni kat kelas je..Tak kisah la kan, kelas pun habis awal. Lepas rehat sambung pulak dgn kelas LDES. Mengantuk sikit ada la sbb kena buat latihan kan..Ha, pukul 12 tgh hari, kelas Madam Kana, ES. Hari ni kelas kelam kabut sikit sbb madam sibuk uruskan story telling competition utk esok. Saya pun terkelam kabut sekali la atas gelaran committee member yg saya pegang. Jalan pi kelas nu, jalan mai kelas ni cari peserta. Nasib baik jd PA Syazi je kalau tak lagi haru. Tapi tabik spring la kat Syazi, kerja maintain mantop. Oh, ya saya jd timekeeper tau esok bergandingan dgn chairperson iaitu Syarina, J8. Disebabkan saya ni committee member, jadi nak promote la sikit kan pasal pertandingan ni...




Pertandingan Bercerita dalam Bahasa Inggeris (anjuran English Department & library)


Setiap kelas unit J wajib hantar wakil


Tempat: Bilik 70, 72 & 73, Blok Seri Siantan


Masa: 2.30 ptg++



Ha..jadi pakat2 mai la esok no! Bagi sokongan kat kawan2 anda sebab students dari opsyen BM,BC, unit H & G pun masuk masuk juga tau...Mana tau ada yang bawak cerita Alice in Wonderland ke..Save bajet tak yah gi tengok kat cinema..Hahaha...



footnote: petang ni nak merantau cari tiket ke KL..hehe

0 BICARA ANDA: