BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 4, 2010

I'M BACK!

Salam alaik...Alhamdulillah, akhirnya diri ini kembali jua ke maktab tercinta pd tahun baru dgn azam baru dan dengan harapan agar tahun ini LEBIH BAIK dr tahun yg sebelumnya.
Hari ni telah bermulanya sesi persekolahan di negeri seluruh Malaysia kecuali Kedah, Kelantan dan Terengganu yg tlh bermula semalam. Begitu juga dgn Institut Perguruan Ipoh yg kembali beroperasi pada hari ini.
Apa yg boleh dikatakan, hari ni kelas tak ada. Cuma pelajar2 menghadiri sesi pengukuhan institusi. Walaupun tak berapa nak faham lagi dgn konsepnya, tp Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar.
Akibat hampir sebulan lebih tdk meng'update' blog ni, maka secara automatiknya penyakit ketagihan mula melanda diri (hehehe) dan blog pun dah bersawang jadiknya. Sebenarnya saya rindu sangat kt blog saya ni. Almaklumlah, kat rumah tak de internet connection, maka terpaksalah direhatkan buat sementara waktu.
Apa2 pun, saya kembali pada tahun baru ini dengan azam untuk memeriahkan lg dunia blog ni dgn informasi menarik yg saya boleh kongsikan dgn semua. Semoga semua terus beroleh manfaat.
p/s: antara azam tahun baru: gantikan kata nama kpd saya (more formal & not too personal)

0 BICARA ANDA: