BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 19, 2013

DIY project: HB n brooch

  Salam alaik
Dlm entri2 yg sblm ni saya ada post tntg project quilling saya untuk my sister’s wedding. Seingat saya, yg tu la the first and the last time saya buat quilling tu bersungguh-sungguh. Saya memang jenis yg suam2 tahi ayam. Belajar bila rasa minat, dah tahu buat sekali cukup. Teruk kan? Tp kalau ada yg request for sure saya akan buat jgk quilling tu sb minat sgt main2 dgn kertas ni. hehe… Cuma skng tak berhajat nk run business on it. Saya tak pandai berniaga. Tp ibu selalu akan berleter, “skng ni kn dh ada fb, blog smua, jual la kt situ.. tak payah nak cakap semua.” Hehe… ada benarnya tu..
Ok, merepek dah… nak cakap pasal apa sbnrnya? Oh, bukan pasal quilling. Nak cerita pasal project terbaru time cuti ni. DIY PROJECT. Sblm ni pun dah start dgn project ni tp buat sikit2 je tu pun nak try test then bg kat kwn2. Nak berniaga? Tak terfikir pun sampai la satu hari tu kwn2 bgtau yg start tahun dpn diorg nk jual felt brooch bagai ni. Jd saya pun offer la nk jd supplier. Kot2 la ada income sikit kan... Dah deal semua kira jd la project hujung tahun ni. Sambil2 tu saya pun dh start DIY project untuk hb drpd kain felt n chiffon. Skng ni tgh cari idea lg nk buat design2 yg menarik dn kreatif. Mood pun kdg2 hidup segan mati tak mahu je. Tapi insyaAllah, slps apa yg belajar hari ni nak tanamkan azam sungguh2 untuk bisnes ni. Tak mengharapkan pun untuk beli kereta semua, dpt tampung prbelanjaan makan minum hari2 dh memadai.. :)
ni HB untk 2 tema warna... masih separuh jalan... huhu

felt brooch

 ros felt brooch  

brooch kain 

rozet bunga ros drpd ribbon

 rozet bunga ros drpd renda
 
untuk tempahan hubungi:
013-4269655
@

0 BICARA ANDA: