BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 29, 2010

Manifesto Sesi Pertama

Salam sejahtera...
Sebelum anda terus membaca post ini, ingin saya ingatkan ini adalah blog peribadi saya yg berkongsi pandangan peribadi saya sendiri tanpa dipengaruhi oleh mana2 pihak. Diharap jgn memanipulasi atau mengkontroversikan sebarang kenyataan di sini.Terima kasih...

27 September 2010


Manifesto sesi pertama pilihanraya JPP IPG Ipoh
Tempat: Dewan Sri Tanjung
Masa: 9 malam


Alhamdulillah, sesi pertama telah selesai dgn calon2 memberi manifesto masing2. Auta atau fakta, tak ingin saya ulaskan di sini. Anda yg menyaksikan, anda sendiri yg menentukan. Cumanya, dari manifesto ini sedikit sebanyak kita sudah boleh membuat penilaian calon manakah yg layak diangkat menjadi pemimpin yg bukan saja mampu memperjuangkan suara mahasiswa tp juga menjana perubahan.

Di sini, saya kongsikan sedikit beberapa gambar yg di snap semalam. Gambar2 ini tidak menjelaskan pendirian saya kepada mana2 calon. Undi saya adalah rahsia... >_<

ucapan drpd Pengerusi SPR

bakal2 pemacu perubahan


aik, blh undi pakai SMS ke???


bakal2 pejuang


tanpa mereka, siapalah calon...


apasal byk krusi kosong ni???

SAUDARA YUSUF (calon YDP)

SAUDARA NAIM (calon NYDP)

SAUDARA SYAFIQ (calon TIMB EXCO KOLEJ KEDIAMAN) 

SAUDARA AFIZI (calon TIMB EXCO SUKAN, REKREASI & KEBUDAYAAN)

SAUDARI NAJIBAH (calon EXCO PENERBITAN & PENERANGAN)


SAUDARA AZIZI (calon TIMB EXCO SUKAN, REKREASI & KEBUDAYAAN)

SAUDARI SANISHA (calon TIMB EXCO SOCIAL & KEBAJIKAN)

SAUDARA AZLAN (calon TIMB EXCO PERHUBUNGAN LUAR & PENGANTARABANGSAAN)

SAUDARA NAJIB (calon TIMB EXCO PERHUBUNGAN LUAR & PENGANTARABANGSAAN)

photographers of the night!

~gambar di atas tidak mewakili undi saya. Sekali lagi, undi adalah RAHSIA!
~maaf ye, x semua gmbr blh diupload disbbkn masalah teknikal (gmbr rosak dsb)
~credit to:
tukang tangkap muat gambar :shapinatul nashira
tukang upload gambar :empunya blog
tukang tengok gambar: ANDA la...


 

0 BICARA ANDA: