BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 9, 2010

~Mata Aku daripada DIA~

Bangun pd td saya rasa kegatalan yg teramat sgt di mata saya. Kemudian diikuti dengan mukus yg jernih iaitu air mata. Mata terasa sedikit lenguh. Saya gagahkan diri ke bilik air. Imej di cermin menayangkan mata saya yg sakit sudahpun bertukar kemerah-merahan. Terlintas di hati waktu itu tak lain tak bukan, SAKIT MATA!
Macam mana tiba-tiba boleh sakit mata pun tak tau. No sign.

Sakit itu suatu penghapusan dosa. ALLAH sayang kita, kerana itu dia turunkan musibah, penyakit, gundah gulana lalu segala kesusahan itu digantikan dengan penghapusan dosa. Subhanallah...


Kalau begitu sakit itu penghapus dosa2 yang lalu, maka saya REDHA...


[mata saya tidaklah secantik ni, mgkn lebih cantik dr ni?#%^$#]

Kuingin lihat Dia
Akan kubawa mata ini ketika menemuiNya
Akan kujaga mata ini
Daripada pandangan nista
Yang bisa memberi hina
Akan kujaga mata ini
Kerana kuterlalu ingin lihat Dia
footnote:hmm...kena cegah sebelum parah.Wish me...

0 BICARA ANDA: