BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 3, 2010

Siapakah yang mencuri hatiku?

Ha..Maaf la, entry saya kali ni berbau gatal ala gelenyar skit. Saya ni susah la nak suka orang tapi bila dah suka......suka la.. Saya kenal la seseorang ni. Muka boleh tahan, yang penting suara nya yang sedap gitu. Pandai nyanyi tau. Kalau saya dengar dia nyanyi, insaf je rasa. Mmg suara dia kena la dgn lagu yg dia nyanyi tu. Sekarang ni saya jadi peminat dia dari jauh je la, dia pun tak tau saya ni peminat dia. Haha...Tapi saya tau memang ramai orang minat dia. Tak kisah la tapi saya dia. Suka, tak salah kan?

Ha..mesti ada yg nak tau sangat ni siapa la gerangannya tu. Meh nak bagitau sebab saya pun tak boleh tahan dah simpan lama2...Haha

Siapakah orangnya? Mari kita lihat...
.......

......

.....

....

...

..

.
ha..ni la orangnya??? hensem tak?

mesti ada orang kata kan, "Eh, macam pernah tengok je mamat ni."




Haha..mesti la pernah tengok. Ni kan Maher Zain, penyanyi nasyid R&B tu. Lagu dia memang best. Cuba la dgr.

Penjelasan: Saya suka Maher Zain adalah disebabkan lagu beliau. Muka dan suara tu kira pakej la.. Saya kagum dengan beliau kerana di tengah dunia hiburan yang ntahapapa ni masih ada lagi anak muda macam beliau yg memperjuangkan Islam melalui hiburan dgn cara yg tersendiri.
To Maher Zain: I wish u da very best of luck. Keep up a good job in dakwah. (Saya tau dia takkan baca punya..hehe)

Kepada sesiapa yang nak jadi fan beliau di fb boleh klik di sini 
Ni antara lagu yang saya sukai:

For The Rest Of My Life



I praise Allah for sending me you my love

You found your home and sail with me

And I`m here with you

Now let me let you know

You`ve opened my heart

I was always thinking that love was wrong

But everything was changed when you came along

OOOOO

And there is a couple words I want to say

Chorus:

For the rest of my life

I`ll be with you

I`ll stay by your side honest and true

Till the end of my time

I`ll be loving you...loving you

For the rest of my life

Thru days and night

I`ll thank Allah for open my eyes

Now and forever I…I`ll be there for you



I know it deep in my heart

I feel so blessed when I think of you

And I ask Allah to bless all we do

You`re my wife and my friend and my strength

And I pray we`re together in Jannah

Now I find myself so strong

Everything changed when you came along

OOOO

And theres a couple word I want to say



*Repeat Chorus

I know that deep in my heart now that you`re here

Infront of me I strongly feel love

And I have no doubt

And I`m singing loud that I`ll love you eternally



Repeat Chorus

I know that deep in my heart..

footnote: tak bayang kalo abah dedicate lagu ni utk ibu..mesti dictionary BI-BM melekat 24 jam kat tangan..haha
~hmm...sapa la nak dedicate lagu ni kat saya pulak nanti..ahaks

1 BICARA ANDA:

Tangan_gatal said...

bestnya bc blog dia...