BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 25, 2010

Kembara ke KL-part 2

Dengar tadi ada orang kata dia malas, tapi entah tetiba dia te'rajin' pulak post lg...


Hmm...esok dah nak bertolak ke KL-naik bas-tiket tak boleh book-kena gi beli sendiri-esok beli on the spot-whatever la...


Hari ni dua ahli tarik diri dari trip-parents tak kasi-mereka menangis-nak kata apa-saya rela mereka tak pergi drpd mereka bantah cakap parents-tinggal ber5 saja sekarang ni...


honestly, saya sedang menangis dalam hati-K.E.C.E.W.A-saya perlu mereka yg sudi pinjamkan bahu untuk saya tumpahkan air mata-tiba2 rindu sangat kat Ili, Fia, Kak Yati, Hanim, dan Mijah-kerana air mata saya pernah tumpah di bahu mereka...


dugaan atau Allah sedang beri petunjuk bahawa saya tak perlu pergi ke KL-saya masih cuba jd optimis-saya doa pada Dia permudahkan urusan saya ke sana-hati saya memang ingin ke sana!-kalau tak dapat pergi, saya akan lagi KECEWA!



orang yg sedang sedih memang selalu merepek meraban begini. Saya mintak maaf :(

0 BICARA ANDA: