BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 4, 2009

~MADAH BUAT SAHABAT~

Ya Allah kiranya RasulMu bersahabat,

Kurniakan jua aku sahabat,

Tapi biarlah sahabat-sahabat dari lorong-lorong yang membenarkanMu seperti kebenaran Assiddiq..

Biarlah sahabat-sahabat dari pintu-pintu ilmuMu seperti Ali Karamallahuwajwah..

Ya Allah,

kiranya semua itu tidak layak buatku,

Aku bersyukur kerana dipertemukan sahabat yang SATU ini.

Mungkin padanya ada segalanya yang tak pernah aku selami..

Mungkin padanya letaknya apa yang aku impikan selama ini..

Tapi jika aku seorang sahabat yang tak menghargai,

Kau ampunkanlah dosaku dan kau kurniakan kegembiraan kepada sahabatku ini..

Amin




Hmm...tetiba, aku teringat plak kt kengkawan kt matriks dulu(nak start scene sedih la ni).Buat kerja semua sama2 sampai kn nk masuk xtvt pape pun kalo sorg x masuk, semua x nak masuk jgk. Terima ksh sbb terima diri aku seadanya...Nasihat, tunjuk ajar dan segala kenangan manis yg korang bg kat aku, aku ingt sampai bila2.Moga ALLAH sentiasa pelihara persahabatan kita...Ni aku tujukan madah kt ats untuk korang semua yg pernah dan masih menjadi sahabat aku.

feetnote: adakah masih ada waktu lg utk aku mencari shbt yg blh membawaku ke jln yg diredhai ALLAH???

0 BICARA ANDA: